zaterdag 29 mei 2010

Abraham..............


Vannacht had ik een heerlijke droom: Op een Frans Polynesisch eiland met enkele mooie hoelahoep danseressen om mij heen. Ik werd wakker met een brute Odol en voelde me als herboren. Zelf een natte plek in bed...... Een natte plek in bed? Verdorie het heeft vannacht geregend en er is wat binnengedruppeld. Tja, shit happens.
Dan gaat de gsm......... een sms-je. Dat ik al bij de aspirant bejaarden hoor. Weg Odol! Weer een illusie armer.
1 ding, er staat geen Abraham in de tuin. Veel voor moeten doen om ervoor te zorgen om dat in ieder geval te ontlopen. Toch even voor alle zekerheid buiten kijken. Ik doe het luik open en mijn baard waait letterlijk van mijn gezicht af. Het waait flink en ben zo dus mooi van mijn baard af.
Dan nog even gezellig samen een ontbijtje. Ik de cruesli en Ella een cracker met kaas...." Erik, pak jij even de mosterd? ( Met een flinke grijns op haar gezicht!)
50......... het is maar een getal. Ik ga in ieder geval mijn grijze baardharen afscheren en ook mijn grijze haren van mijn bolleke. Als ik dan toch bezig ben, dan pluk ik ook maar even die grijze borstharen weg. Vroeghur had ik daar geen last van. Weer een illusie rijker;-)
T'is allemaal heftig, dit menneke is nu veftig...............